Jeg lurer på en ting

Har jeg noen lesere?

7 kommentarer:

Unknown sa...

Statistisk sett har du sikkert det...

Anonym sa...

så klart

Anonym sa...

Selvsagt har du lesere! :-D

Anonym sa...

Jeg titter innom titt og ofte ;)

Anonym sa...

jeg er med!!!

Gartneren sa...

Jeg er sikkert seint ute jeg Ida, med å titte på bloggen din mener jeg. Men du veit jeg har jo nettopp begynt å skulle skrive på bacheloren, og det er da sånne sider som din kommer til nytte. Eller det vil si, jeg vet ikke om nytteeffekten er så stor i forhold til det jeg skriver om. Nytteeffekten ligger i at jeg får meg pause. Hmmm... men igjen, er denne pausen nyttig? Hadde vel vært bedre om Internettet hadde vært stengt i hele Ugla og jeg kunne få skrivd den oppgave en gang for alle. Så konklusjonen er vel egentlig... det er ikke nyttig at jeg sitter å surfer på ebay, facebook, wikipedia, ei heller på din side. Men siste ord i saken blir - din side er den beste unyttige siden!

Takk Gud for druer og termos med te. Jeg skal overleve bachelor-helvete og komme til Fjompe-himmelen!

Marthe sa...

Nå er jeg her!