Ballonger + sterke lunger + tid

Her kommer et gjensyn med de som har (for) mye tid for hånden.
Eventuelt hadde før de begynte med dette.






























































Jeg drømmer om at en dyktig og kreativ fotograf vil ta noen fantastiske bilder med disse kjolene i morsomme omgivelser. De fortjener det.
Ønsket er så stort at gnager i magen min.

Det er folk fra Balloon HQ som står bak kreasjonene. Da både nettsiden og min nettforbindelse henger igjen på 90-tallet, så orker jeg ikke finne primærkilden til bildene, men jeg fant noen andre bilder.
(For deg som ble inspirert til å joine ballongfolket har så er det ekstremt mye info å hente på det domenet.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sies det noe om vaskeanvisningen for en slik kjole om man skulle onske aa skaffe seg en?

Hilsen veldig anonym

Gartneren sa...

Bare så dere vet det så jeg seinest for to dager siden at du kan få kjøpt en stor ballongmann på Nille til 40 spenn. Du blåser opp masse ballonger også er det en bruksanvisning på hvordan du skal binde de sammen for å lage en ballongmann. Ballongmannen er en klovnelignende figur. Den er like høy som en ordentlig person!
Tips til bursdagsgave? :P

tapetsermeistern sa...

Lise: Hehe! Er det det du ønsker deg lise? Hvis det er virkelig det du vil ha så får du det vettu! =)

Bengt: Jeg ville vært mer bekymret for mulighetene for å sitte enn mulighetene for å vaske.